Amerikijsland.. here we come.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marianne Littel - WaarBenJij.nu Amerikijsland.. here we come.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marianne Littel - WaarBenJij.nu

Amerikijsland.. here we come..

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

11 September 2011 | Nederland, Rotterdam

Hi everybody!

De komende 3 weken wederom de grote avonturen van Mary en co. Dit keer opnieuw met mijn fantastische reisgenootjes hertenkontfotografe Anja en 'are you still working on it' Reshmi. :). Nu op de planning (uiteraard na het SPR congres) het andere ubertoeristische hoogtepunt van de States: de Niagara Falls. We hopen ook het eea te proeven van de prachtsteden Boston, Toronto, New York ennnn.. last but not least Reykjavik (huh? Ja). Dus korte broeken evenals dikke truien zitten in de koffer (lekker inefficient voor de pakruimte). Als we de duizelingwekkende falls, de tornadowarnings in toronto en de vulkanen van ijsland weten te trotseren, duurt onze reis 3 weken en zijn we 1 oktober terug! Gonna miss y'all!

Mn volgende verhaal uit Boston, MA, USA!

bye bye
Marianne

• 11 September 2011 - 16:32

Anita:

Klinkt weer goed allemaal! Heel veel plezier meiden en tot 1 oktober!! X

• 11 September 2011 - 19:21

Willem:

goede en nicotine vrije reis toegewenst

• 11 September 2011 - 19:26

Maartje:

Mis jullie nu al op 't werk... Veel plezier. Kijk uit naar jullie leuke verhalen!
    X

• 11 September 2011 - 19:47

Anja:

Hahaha hmm...dat hert blijft me maar achtervolgen!:P Ik ga NU mn koffer inpakken (ruim op tijd dus;-))...Enne, achterblijvende collegaatjes: wij gaan jullie ook missen!

• 11 September 2011 - 22:10

Joram:

Hele goede reis! en we zullen uiteraard ons best doen om Remco te vermaken ;)...

• 12 September 2011 - 07:39

Angela:

Heel heel heel veel plezier!! XX

• 12 September 2011 - 08:52

Lennart:

Heel veel plezier! Geniet er van.. Ga je verhalen volgen :)

• 12 September 2011 - 12:58

Remmie:

Joram, als ik op feestjes kom met naveltruitjes moet je me meer helpen dan alleen vermaken (;

Geniet er van girls en ik kijk uit naar de spannende verhalen!

Veel plezier en dikke kus voor mijn lieverd..

• 12 September 2011 - 18:24

Tony:

Goed bezig Mary, fijne reis!

• 12 September 2011 - 22:18

Kees:

Zo, de kop is er weer af. Kan niet wachten om te lezen hoe jullie Amerika de komende weken weer een beetje beschaving bijbrengen. ;) Goede reis en heel veel plezier toegewenst!

• 13 September 2011 - 15:16

Hanneke Euser:

Meiden, heel veel plezier en succes!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen!