Dagen aftellen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marianne Littel - WaarBenJij.nu Dagen aftellen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marianne Littel - WaarBenJij.nu

Dagen aftellen

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

09 Juli 2009 | Nederland, Rotterdam

Hola amigos!

¿Cómo estáis?

Met 10 lessen Spaans op zak durf ik het wel aan. Nog 8 nachtjes slapen en dan.... mag ik 11 uur lang met opgetrokken knieën in het vliegtuig zitten... om vervolgens de trombose eruit te wrijven... LANGUIT OP EEN FANTASTISCH STRAND met palmbomen, uitzicht over een azuurblauwe zee, een cuba libre in de linkerhand en een mojito in de rechter.. Aaaah.. Klinkt goed he?

De eerste 3 nachten zijn geboekt. En wel in een hotelletje in de meest toeristische stad op Cuba: Varadero. Weten we meteen wat voor eten, hygiëne en voorzieningen we de overige 27 dagen niet meer krijgen ;).

Middels deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van de avonturen die ik samen met mijn lieve vriendinnetje Tunja ga meemaken. Avonturen ja, want niets is verder gepland of geboekt en ik neem niet meer dan 7 kilo bagage mee (als ik op alle foto's dezelfde kleren aan heb snap je alvast waarom, en ja, ik neem wel wasmiddel mee).

We willen in elk geval het eiland rond, bij mensen thuis slapen, VEEL salsa dansen, niet te veel bruine bonen eten, relaxen, 'regelmatig' cocktails drinken en zoveel mogelijk hotspots (en hotshots) zien.

Ik persoonlijk zal het mijn missie maken internetcafés te vinden, speciaal voor jullie, maar ik kan niets garanderen. Als er echt maar 2 steden zijn waar je mobiel kunt bellen, vrees ik het ergste voor de rest van de communicatietechnologie.

Jeetje, ik heb nu al zo'n verhaal geschreven.. en ik ben er nog niet eens!

Goed moment om te stoppen dus.

¡Adiós y hasta luego!

  • 09 Juli 2009 - 16:05

    Leonie:

    Hi Marianne,
    Wat een leuk stukje!
    Heel veel plezier alvast, ik ga je zeker volgen!
    x leonie

  • 10 Juli 2009 - 12:54

    Remco Alias Sjemco:

    Ik ga je super missen!!
    - 4 weken lang niet op je billen slaan
    - 4 weken lang je lieve lach missen
    - 4 weken lang zonder iemand die wel eens om mijn slechte grappen lacht

    Ik hou van je lieverd en we gaan er nog een top weekje van maken..

    X

  • 15 Juli 2009 - 13:38

    Tony:

    WTF, hebben ze geen RSS feeds op deze site. Stelletje n00bs.

    Dat wordt pathologisch F5-en dan.

    T.

  • 17 Juli 2009 - 21:39

    Willem:

    Goede reis morgen (vroeg) en ben benieuwd naar je verslag.
    Je vader.

  • 19 Juli 2009 - 13:47

    Arnoud:

    Ik heb gehoord dat je al veilig geland bent en lekker aant genieten bent van de zon!

    Veel plezier ben benieuwd naar de Cuba experience!

  • 19 Juli 2009 - 17:06

    Kasia :

    Lieve Mary en Tunja,

    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aan gekomen :-)
    Nog een hele, hele fijne vakantie en rust lekker uit. Maar bovenal: Veel genieten.
    Dikke kus!

  • 21 Juli 2009 - 07:55

    Elly:

    In gedachten leef ik mee!

    je mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Un recorrido espléndido

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2009

Holguin en terug naar het begin (rijmt bijna)

12 Augustus 2009

Santiago de Cuba

12 Augustus 2009

Trinidad - Topes de Collantes

02 Augustus 2009

Trinidad (de Cubaanse versie)

02 Augustus 2009

Cienfuegos de gekste
Marianne

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 18197

Voorgaande reizen:

12 September 2011 - 01 Oktober 2011

Amerikijsland

10 Juni 2010 - 06 Juli 2010

The wild wild west

18 Juli 2009 - 17 Augustus 2009

Un recorrido espléndido

Landen bezocht: