The wild wild west - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marianne Littel - WaarBenJij.nu The wild wild west - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marianne Littel - WaarBenJij.nu

The wild wild west

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

28 Mei 2010 | Nederland, Rotterdam

Howdy!

Binnenkort reizen 3 lieftallige collega's en ik af naar het verre Arizona, om na een drugscongres (klinkt ws. leuker dan het is) 2,5 week rond te reizen door the wild wild west. Wheeehaaa..

Op het programma staan de afgrond van de Grand Canyon inturen, een miljoen winnen in Vegas, m'n vrijgezelle collega daar laten trouwen (;P), met een rood zwempakje, 2 meloenen en een surfplank onder mn arm de zee in rennen, scheuren over route 66, shoppen in Melrose Place, door de smoq van L.A. de letters van HOLLYWOOD pogen te lezen, om 6 uur 's morgens, volledig in oranje, het Nederlands elftal aanmoedigen, sterren spotten in Beverly Hills, 'the Dude' uithangen, proberen per ongeluk te figureren in de laatste Universal Studios film, een stukkie meerijden met cowboy billy boem, en tijdens een rit over Mulholland Drive erachter proberen te komen waar de gelijknamige film in 's hemelsnaam over gaat...

Een beetje vol programma; misschien skippen we een stuk of 5, 6 dingen :p.

Ook dit keer ga ik alle belevenissen opschrijven.. dus je kunt ons weer volgen!!

"I'll be back"
Marianne

• 28 Mei 2010 - 19:55

Willem:

colt 45 uit het vet gehaald?